Вучићев диктаторски бренд је то што је пропало, а не протест студената како он то тврди настојећи да свој бренд опорави.

“Драги пријатељи, пропадају им бесмислени протести, лагаће све више. Само мирно“, поручује Вучић на друштвеним мрежама где је своје учестале објаве још више појачао.

Као да говори сам себи, а не публици.

Јер криза бренда је и криза рејтинга, то мора стално да се одржава, то тражи све више и више наступа, све више и више телевизијских гостовања, све више и више објава на мрежама…

Са Вучићевим диктаторским брендом је проблем што је круг затворен, готово да не постоји ништа што већ није радио и што би могло да га опорави и освежи.

ФОТО: Принтскрин РТС

Ту су стални, скоро свакодневни телевизијски наступи, ту су били и вишедневни ријалити програми – сељење кабинета у Лозницу и преспављивање, ту су видео поруке, ту су изненадни партијски скупови, изненадне шок приче као Вучићева о „заклетим лојалистима“ унутар СНС-а или о наводним хрватским шпијунима…

Уз то се још додају државни и протоколарни догађаји, попут службених путовања и службених дочека других лидера, вежбе Војске, пријеми црквених старешина…

Ипак, сви елементи Вучићевог владарског бренда убрзано пропадају, атмосфера у друштву, шта год да кажу мерења којих год агенција за јавно мњење, се узрујала и преокреће се.

Можда је Вучић сам погрешио или неко од његових професионалних саветника, можда су помислили да им је најлакше да протестну енергију после пада надстрешнице у Новом Саду усмере на универзитете, слично као што су 2018/2019.

И да ће им тако штета бити мања, онда је подсетимо, резултат студентске блокаде Ректората БУ, био поништење доктората Синише Малог, док је Вучићев блиски сарадник и министар полиције Небојша Стефановић изгубио позиције.

Извор: Данас.рс