Шине на прилазу Старом железничком мосту су уклоњене, а машине раде на уређивању приобаља у непосредној близини конструкције. Ускоро ће започети реконструкција најстаријег моста у Београду.

Стари железнички мост, изграђен 1884. године, био је и рушен и обнављан чак четири пута. У два наврата, током Првог и Другог светског рата, мост је рушила српска и југословенска војска, док га је непријатељ обнављао. Током повлачења, непријатељ је поново рушио мост, а Србија и Југославија су га изнова обнављале.

Конструкција Старог железничког моста показује видљиве знаке оштећења од рђе, а дрвена пешачка стаза постављена преко прагова не улива поверење у безбедност.

Последњи воз је преко овог моста прошао пре шест година, када је затворена Главна железничка станица у Београду. Од тада су у јавности кружиле разне идеје о његовој судбини – од рушења до реконструкције и проширења ради увођења трамвајског саобраћаја.

На крају је одлучено да мост постане пешачка веза између две обале Саве и нова градска атракција. Градски урбаниста Марко Стојчић најавио је да реконструкција почиње 2025. године, пише РТС.

„Биће задржан у свом постојећем архитектонском облику. Додатни елементи који ће бити интегрисани укључују видиковце, одморишта, зеленило, лепо осветљење и простор прилагођен пешацима. То је један од најзанимљивијих архитектонских подухвата за наредни период“, изјавио је Стојчић.