Куме, Јована Јоксимовић и Мања Грчић власнице су маркетиншке агенције “Мајо публиц”, а добиле су и два посла од компаније “Србија воз” за две недеље. Послови су фокусирани на промоцију и обликовање садржаја за друштвене мреже у вредности од 60.000 евра.
Јавности је добро позната каријера и биографија Јоване Јоксимовић, али са друге стране питање које се неретко поставља ових дана је – ко је Мања Грчић?
Мања Грчић, дугогодишња пријатељица и кума Јоване Јоксимовић, дипломирала је новинарство на факултету журналистике у Енглеској, а своју новинарску каријеру започела је на ББЦ-ју.
Након рада на британском Јавном сервису, враћа се у Београд и постаје део информативне редакције телевизије Б92. Мања је била и саветник за односе са јавношћу у америчкој агенцији УСАИД, а била је директор фирме Медиа Сyстем на телевизији Пинк.

Грчић 2006. године постаје заменик директора Фокс телевизије задужена за успостављање целокупне кадровске, програмске, техничке и продукцијске политике ове куће.
Мања Грчић 2008. године наставља каријеру у Словенији. Тамо је била на позицији директора националне телевизије ТВ3 Словениа. Поново се враћа у Србију и од 2011. до 2013. године је била генерална директорка Б92, након чега се прикључује Антена Групи. Тамо је до средине 2019. године радила на позицији директора корпоративних и регулаторних послова.
Направила је три телевизије
Након Антена Групе, Мања Грчић прелази на телевизију К1 на којој постаје директора. У овом периоду дала је интервју за Wаннабе магазин, где је открила како је са Жељком Јоксимовићем направила три телевизије – К1, ТВ Доктор и Казбука.

“Мој пријатељ Жељко Јоксимовић ме је позвао да заједно са њим направим три нове телевизије. За мене је то био изазов зато што сам први пут добила шансу да градим несто што је делом и моје. Самим тим сам се ослонила на све што знам и покушала да извучем све телевизијске лекције које сам научила у последњих 18 година колико сам у телевизијском послу. Хтели смо да понудимо тржишту нешто другачије. Првенствено квалитет – и у смислу садржаја и продукције, а ту мислим на звук, светло, стручност људи који то раде, начин снимања…”, рекла је Мања и додала:
“Када смо куповали и правили програм, трудили смо се да он буде премијеран и да има садржај на који не остајете равнодушни. У нашем бизнису све је у емоцији, ако дођеш до гледалаца и погодиш их, насмејеш или растузиш – победио си. То је главна смерница којом се водимо када стварамо наше три телевизије”, навела је Грчићева.
Директорка К1, ТВ Доктор, Казбука, сувласник Тањуга и оснива агенцију Мајо Публиц
Мања Грчић 2023. године у интервјуу за „ЦентралНеwс“ рекла је да је њена улога на месту директора да се „одоли сензационализму и банализацији стварности“.

Са Жељком Јоксимовићем је 2019. оснивала компанију Минацорд Медиа коју чине телевизије – К1, ТВ Доктор и Казбука, а са Јованом Јоксимовић исте године оснива агенцију за интегрисане комуникације Мајо Публиц. Од 2021. сувласник је и директор компаније Тачно (Тањуг).
На питање новинара ко је био њене највеће искушење у животу Мања Грчић је рекла: „Кад је реч о послу трудим се да се држим професионалних стандарда. Увек морате имате чврстину у доношењу одлука. На приватном плану, моје највеће искушење је бити мама и помоћи деци да направе свој пут у животу. Бити уз њих када пате и пролазе кроз осетљиве периоде, без могућности да их заштитим од свега, да непријатне епизоде претворим у срећу. А искушења су свакодневна, нарочито ако тежиш да будеш бољи човек. У послу, увек сам слушала свој унутрашњи глас када је реч о искушењима, и за сада могу да кажем да сам задовољна и захвална свему што је иза мене“.
Текст: Нова.рс