У Железнику станицу Прокоп, која је први пут отворена у јулу 2018, а завршена пет година касније, уложено је више од 80 милиона евра, а зидови и стубови већ имају озбиљна оштећења.
Пре пет година и формално је затворена зграда некад главне железничке станице на Савском тргу, а ту улогу тада је преузео Прокоп, железничка станица која се градила читавих пет деценија.
Свечано је отворена чак три пута, уложено је на десетине милиона евра, ангажован и приватни партнер, а на изглед луксузан објекат и наводно изграђен по највишим стандардима неретко је било поплављено, због прокишњавања, а забележено је и отпадање плафона.
Оштећења зидова, стубова, плафона у доњем делу станице, где су плафони очигледна су и невероватна за објекат који је скоро завршен.
Нову зграду железничке станице Београд центар, познатије као Прокоп, у октобру 2023. је свечано отворио председник Србије Александар Вучић истичући да је то „једна од најлепших станичних зграда у Европи и велики успех наше Србије“.
Он је тада изјавио да је у Прокоп о железничку станицу уложено 81,2 милиона евра, заједно са 15 милиона колико је уложено у станичну зграду.
Проблем је што зграда нема употребну дозволу, а поједини објекти немају чак ни потребну документацију везану за противпожарну заштиту.