Министарство грађевинарства одбило је захтев Инфраструктура железнице Србије да изда употребну дозволу за сигнално-сигурносну и телекомуникациону опрему са пратећим објектима на деоници пруге од Новог Сада до Келебије, сазнаје Нова економија.

Како се наводи у решењу Министарства од суботе, 9. августа, захтев А.Д. Инфраструктура железнице Србије одбачен је због недостатака у документацији.

Инфраструктура је тражила употребну дозволу за изведене радове на катастарским парцелама у Новом Саду, Кисачу, Степановићеву, Змајеву, Врбасу, Ловћенцу, Малом Иђошу, Бачкој Тополи, Жеднику, Наумовићеву и Суботици.

На списку катастарских општина у решењу наводе се Нови Сад И, К.О. Нови Сад ИВ, К.О. Кисач, К.О. Руменка, К.О. Степановићево, К.О. Ченеј, К.О. Бачко Добро Поље, К.О. Врбас, К.О. Врбас – град, К.О. Змајево, К.О. Куцура, К.О. Ловћенац, К.О. Мали Иђош, К.О. Фекетић, К.О. Бачка Топола, К.О. Бачка Топола – Град, К.О. Мали Београд, К.О. Биково, К.О. Доњи Град, К.О. Жедник, К.О. Нови Град, К.О. Палић, К.О. Стари Град.

Министарство је у 37 тачака навело све недостатке у документацији.

Између осталог, уговор о вршењу услуге техничког прегледа са предузећем Триопројект д.о.о. Београд сачињен је између другог правног лица и извршиоца, а не између инвеститора и извршиоца, наводи се у решењу.

Триопројект је део конзорцијума задуженог за технички преглед целог пројекта железнице, а власник тог предузећа Милутин Савовић хапшен је у склопу истраге око пада надстрешнице на Железничкој станици Нови Сад.

Такође је уврђено да у Записнику о техничком прегледу нису наведена сва лица одговорни извођачи радова и вршиоци стручног надзора, који су наведени и потписани у Изјави инвеститора, стручног надзора и одговорног извођача радова.

За једног одговорног извођача радова нису усаглашене личне стручне лиценце са подацима у Записнику о техничком прегледу.

У Изјави инвеститора, стручног надзора и одговорног извођача радова нису наведени вршиоци стручног надзора и одговорног извођача радова за радове за пројекте телекомуникација и саобраћаја и саобраћајне сигнализације, наводи Министарство.

Међу примедбама на захтев Инфраструктура је и то што приложена Главна свеска није дигитално читљива, што је у супротности са правилником.

Због низа недостатака, Министарство је након увида у техничку документацију одбацило захтев као непотпун, наводи се у решењу.

Текст: Нова економија