Иако је Београд пред банкротом и принуђен да подиже кредите од банака за текуће пројекте, градска власт је одвојила 12 милиона динара (102 хиљаде евра) на пропаганду и хваљење саме себе, изјавио је јутрос Никола Јовановић, директор Центра за локалну самоуправу.
За годину дана предвиђене су 52 кампање, где ће на дигиталним билбордима градска власт промовисати саму себе. Наручилац овог посла је градски секретаријат за одбрану и ванредне ситуације на чијем челу је Дарко Главаш, појаснио је Јовановић.
Тај исти секретаријат се показао као неспреман за било коју ванредну ситуацију у Београду, од олуја, киша, до подршке Сектору за ванредне ситуације у случају пожара, али зато зато може да троши на глупости новац који немамо, закључио је директор Центра за локалну самоуправу.