U Železniku stanicu Prokop, koja je prvi put otvorena u julu 2018, a završena pet godina kasnije, uloženo je više od 80 miliona evra, a zidovi i stubovi već imaju ozbiljna oštećenja.
Pre pet godina i formalno je zatvorena zgrada nekad glavne železničke stanice na Savskom trgu, a tu ulogu tada je preuzeo Prokop, železnička stanica koja se gradila čitavih pet decenija.
Svečano je otvorena čak tri puta, uloženo je na desetine miliona evra, angažovan i privatni partner, a na izgled luksuzan objekat i navodno izgrađen po najvišim standardima neretko je bilo poplavljeno, zbog prokišnjavanja, a zabeleženo je i otpadanje plafona.
Oštećenja zidova, stubova, plafona u donjem delu stanice, gde su plafoni očigledna su i neverovatna za objekat koji je skoro završen.
Novu zgradu železničke stanice Beograd centar, poznatije kao Prokop, u oktobru 2023. je svečano otvorio predsednik Srbije Aleksandar Vučić ističući da je to „jedna od najlepših staničnih zgrada u Evropi i veliki uspeh naše Srbije“.
On je tada izjavio da je u Prokop o železničku stanicu uloženo 81,2 miliona evra, zajedno sa 15 miliona koliko je uloženo u staničnu zgradu.
Problem je što zgrada nema upotrebnu dozvolu, a pojedini objekti nemaju čak ni potrebnu dokumentaciju vezanu za protivpožarnu zaštitu.