Studenti iz Beograda i Novog Sada sutra kreću ka Kragujevcu, gde će se 15. februara na Sretenje održati 15-časovna blokada Lepeničkog bulevara. Objavili su detaljan plan svoje šetnje.

Prvog dana, u utorak 11. februara predviđeno je da studenti pređu 37 kilometara.

  • 8:30 Okupljanje kod Farmaceutskog fakulteta u Beogradu
  • 9:30 Polazak
  • 11:52 Kratka pauza, 20 minuta Avala park (8km) – 15 minuta tišine, polazak u 12:07
  • 15:50 Pauza za ručak, 60 minuta Camping Belgrade Avala (20.8km), polazak u 16:50
  • 18:40 Kratka pauza, 20 minuta Avia pumpa Ralja (27.2km), polazak u 19:00
  • Najkasnije 22:00 Sopot spavanje (37km) – u prostorijama objekta za rekreaciju

Drugog dana, u sredu 12. februara studenti su planirali da pređu 41.3 kilometra.

Ovo je njihov plan:

  • 7:00 polazak iz Sopota
  • 10:15 Kratka pauza pred Mladenovac (Svetofor), 20 minuta (50km), polazak 10:35
  • 11:50 Mladenovac trg 15 minuta ćutanja + 15 minuta buka (54.2km), polazak 12:20
  • 14:50 Markovac kratka pauza 20 minuta, polazak 15:20 (62.9km) – OŠ “Kosta Đukić”, polazak 15:10
  • 18:00 Orašac pauza 30 minuta, polazak u 18:30 (70km)
  • Najkasnije u 22:30 Aranđelovac spavanje (78.3km)

Trećeg dana, u četvrtak 13. februara plan im je da pređu 33.2 kilometra.

  • 9:00 polazak iz Aranđelovca
  • 14:00 pauza za ručak 60 minuta Karađorđev konak u u Topoli (93.9km) polazak u 15:00
  • 17.45 pauza 20 minuta kod Gornje Trnave (103.3km), polazak 18:00
  • 20:30 Čumić (111,8km)
  • Najkasnije u 22:00 u smeštaju
  • Četvrti dan, u petak 14. februara ostaće im 18.9 kilometara do cilja.
  • Polazak fleksibilan u odnosu na stizanje šetača iz drugih gradova. Nakon 2.5 sata, pauza 20 minuta bajkerski klub (opciona pauza pred ulazak u Kragujevac).
  • Nakon tri sata FILUM Kragujevac.
  • Ruta sadrži i pešačenje do smeštaja, ali najverovatnije će, navode studenti, imati prevoz od centra grada (Sopota i Aranđelovca) do smeštaja.
  • Šanse za sitne promene rute su minimalne, ukoliko policija ukaže da su neophodne.
  • Ukazali su da treba obratiti pažnju na građanstvo prilikom ulaska u naseljena područja i pravljenja koridora za prolazak šetača, kao i da vremena pauza i polazaka moraju biti strogo poštovana, naročito prilikom polaska iz Sopota.
  • Predviđeno vreme buđenja šetača je sat pre polaska, deo redara će biti zadužen za buđenje.
  • Ukazali su da treba biti posebno oprezan prilikom prelaska kritičnih delova rute, te da je neophodno obezbediti redare koji nisu šetači da kontrolišu indekse i narukvice šetača prilikom ulaska u smeštaj, pomaganje prilikom sređivanja smeštaja za spavanje.