Utakmica Crvena zvezda – PSV neće biti odigrana pred punim tribinama, kao i pred meč sa Štutgartom dan pre meča u prodaji je dosta ulaznica.

Očekuje se da poseta bude slična ili nešto manja u odnosu na oktobarski susret sa Štutgartom, kad je prema zvaničnim podacima na stadionu „Rajko Mitić“ bilo 41.372 ljudi.

Pozivi navijačima da dođu na utakmice u Ligi šampiona, od igrača do rukovodstva i specijalno pripremljenih objava na društvenim mrežama, postali su redovna pojava uoči evropskih mečeva Crvene zvezde.

Od početka pripremnog perioda traju pokušaji u Crvenoj zvezdi da se privuče što veći broj ljudi za duel sa PSV-om, ali euforije nema i da bi postojala morali su da budu bolji rezultati u prvih šest kola Lige šampiona.

Ulaznice za utakmicu mogu da se kupe onlajn i na blagajni, cene su 3.500, 6.000 i 7.000 dinara, a ideja uprave da se veći deo stadiona rasprodata paketima za mečeve u Ligi šampiona nije dobila potvrdu u praksi.

U prodaji na internetu je i dosta ulaznica za severnu tribinu, a najviše za južnu.

Poseta na utakmicama u prvenstvu, gde Zvezda ima potpunu dominaciju, još veća su muka za upravu.

Za mečeve u Evropi vremenski uslovi nisu presudan faktor i bilo bi pogrešno hladnoći pripisati što nema euforije pred meč u Ligi šampiona i pored činjenice da matematičke šanse za prolaz postoje, stadion bi bio rasprodat još u decembru da je Zvezda iskoristila šanse da pobedi uzdrmani Milan na San Siru.

Crvena zvezda je uspela da rasproda stadion samo za utakmicu sa Barselonom, a ključni faktor za to bila je atraktivnost protivnika.

Tekst: Sport klub