Iako je planiran kao važan deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena, republička i gradska vlast nisu imale ni volju ni kapacitet da izgrade tunel ispod Senjaka, od petlje Hipodrom do stadiona Partizana, saopšteno je jutros iz Centra za lokalnu samoupravu.

Za razliku od Linijskog parka, Nacionalog stadiona ili Beograda na vodi, Unutrašnji magistralni poluprsten je projekat od najvišeg javnog značaja i sa najvećim povratom na uložena sredstva, a cilj mu je da rastereti uličnu mrežu u centralnoj gradskoj zoni, savske mostove, kao i da bolje rasporedi putovanja unutar grada, naglašava Centar za lokalnu samoupravu.

Ključni deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena jeste Most na Adi, ali on nema punu upotrebnu vrednost, ukoliko se ceo projekat ne završi. Za dalju realizaciju UMP-a, potrebno je izgraditi senjački tunel i spojiti se sa Autokomandom i u novoj petlji “Šumice” povezati se sa motoputem, stoji u saopštenju Centra za lokalnu samoupravu.

Na žalost, u poslednjih desetak godina ništa značajno nije urađeno na planu ključne gradske infrastrukture, pa će ključni projekti tek morati da se rade. Žali Bože izgubljenog vremena i uludo bacanog novca, navodi se u saopštenju.