Vučićev diktatorski brend je to što je propalo, a ne protest studenata kako on to tvrdi nastojeći da svoj brend oporavi.

“Dragi prijatelji, propadaju im besmisleni protesti, lagaće sve više. Samo mirno“, poručuje Vučić na društvenim mrežama gde je svoje učestale objave još više pojačao.

Kao da govori sam sebi, a ne publici.

Jer kriza brenda je i kriza rejtinga, to mora stalno da se održava, to traži sve više i više nastupa, sve više i više televizijskih gostovanja, sve više i više objava na mrežama…

Sa Vučićevim diktatorskim brendom je problem što je krug zatvoren, gotovo da ne postoji ništa što već nije radio i što bi moglo da ga oporavi i osveži.

FOTO: Printskrin RTS

Tu su stalni, skoro svakodnevni televizijski nastupi, tu su bili i višednevni rijaliti programi – seljenje kabineta u Loznicu i prespavljivanje, tu su video poruke, tu su iznenadni partijski skupovi, iznenadne šok priče kao Vučićeva o „zakletim lojalistima“ unutar SNS-a ili o navodnim hrvatskim špijunima…

Uz to se još dodaju državni i protokolarni događaji, poput službenih putovanja i službenih dočeka drugih lidera, vežbe Vojske, prijemi crkvenih starešina…

Ipak, svi elementi Vučićevog vladarskog brenda ubrzano propadaju, atmosfera u društvu, šta god da kažu merenja kojih god agencija za javno mnjenje, se uzrujala i preokreće se.

Možda je Vučić sam pogrešio ili neko od njegovih profesionalnih savetnika, možda su pomislili da im je najlakše da protestnu energiju posle pada nadstrešnice u Novom Sadu usmere na univerzitete, slično kao što su 2018/2019.

I da će im tako šteta biti manja, onda je podsetimo, rezultat studentske blokade Rektorata BU, bio poništenje doktorata Siniše Malog, dok je Vučićev bliski saradnik i ministar policije Nebojša Stefanović izgubio pozicije.

Izvor: Danas.rs