Kako Centar za lokalnu samoupravu saznaje iz izvora unutar GSP Beograd, novi turski tramvaji imaju brojne mane i dovode domaće inženjere do očajanja.

Izvori CLS-a potvrđuju probleme novih turskih tramvaja sa senzorima za upravljanje vratima, sistemom za kočenje (peskarima), kao i sistemom za klimatizaciju vozila.

“Domaći inženjeri se takođe žale na prijavljivanje ukrštanja postolja, nepostojanje atesta za kuple, a naročito na to da još uvek nisu dobili tehničku dokumentaciju niti uputstva proizvođača sa procedurama za postupanje.

Od pet pristiglih Bozonkaja tramvaja, domaći stručnjaci rade samo sa jednim, dok se drugi voze po depou i na njima se fingiraju testovi, saznaje CLS.

Centar za lokalnu samoupravu je od starta tvrdio da je tender za Bozonkaja tramvaje unapred namešten, kao i da oni nisu dobro rešenje za Beograd, ali je to rešenje nametnuto GSP-u i svima nama od strane kabineta gradonačelnika”, rekao je direktor ove organizacije Nikola Jovanović.

“U GSP Beograd ima puno poštenih i dobronamernih inženjera i radnika, ali njih na žalost niko ništa ne pita, što vodi ka uništavanju ovog važnog gradskog preduzeća”, zaključio je Jovanović.